Головна » Дистанційне навчання » 9 Клас

  • Географія

    1. Опрацювати параграфи підручника §32-36
    2. Провести дослідження «Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини», «Види транспорту свого населеного центру».
     На період з 6-24 квітня :
    1. Перечитайте параграфи підручника §37-42
    2. Проведіть дослідження «Прояв глобальних проблем у Вінницькій області».
    Розробки навчальних занять для дистанційного навчання розміщені на сайті, за посиланням: https://geographer.com.ua/content/dystanciyne-navchannya-uchniv
    У разі питань звертайтесь froter@meta/ua  або на номер 0678968459
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    1. Перечитайте параграфи підручника §43-47
    2. Проведіть дослідження «Прояв глобальних проблем у Вінницькій області».
    Розробки навчальних занять для дистанційного навчання розміщені на сайті, за посиланням: https://geographer.com.ua/content/dystanciyne-navchannya-uchniv
    У разі питань звертайтесь froter@meta/ua  або на номер 0678968459
    На період з 12 травня по 22 травня :
     

    Історія України

    Опрацювати теми з розділу «Україна на початку ХХ ст. перед викликами модернізації.
    На період з 6-24 квітня :
    Опрацювати теми з розділу «Україна на початку ХХ ст. перед викликами модернізації.
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    1)    Виконати практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини. (ст. 235)
    2)    Опрацювати питання на сторінці 236 «Узагальнення  знань за розділом VI»  
     
    Шановні учні!
    Для індивідуальних консультацій учителя, отримання додаткових роз’яснень та отримання іншої інформації, щодо виконання, перевірки та оцінювання завдань  та з приводу організаційних питань звертатися за номером +380965676611 – Гешур Любов Дмитрівна або  lubovgeshur@gmail.com

    Всесвітня історія 

    Опрацювати § 20, 21.
    На період з 6-24 квітня :
    Опрацювати § 22, 23. 
    На період з 25 квітня - 11 травня:
     Опрацювати § 24, 25, 26.
    Шановні учні!
    Для індивідуальних консультацій учителя, отримання додаткових роз’яснень та отримання іншої інформації, щодо виконання, перевірки та оцінювання завдань  та з приводу організаційних питань звертатися за номером +380965676611 – Гешур Любов Дмитрівна або  lubovgeshur@gmail.com

    Хімія

    Оцтова кислота. Жири.
    На період з 06.04 – 10.04:
    1. Опрацювати § 33 – 34.
    2. Виконати практичну роботу №4 «Властивості етанової кислоти» ст. 165, https://www.youtube.com/watch?v=GxnhQXbQLKA
    3. Виконати завдання № 2, 5 ст. 163 – 164, №1 ст.168.
    4. Переглянути демонстрацію: № 9 – https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o;
    5. Зробити домашній експеримент №2 «Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника» – відзняти відео з коментарями.
    6. Зробити навчальний проект №13 «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування» – Бацлавський А.;
    №14 «Виготовлення мила з мильної основи» – Бондар В.
    На період з 13.04 – 17.04:
    1. Опрацювати § 35 – 37.
    2. Виконати завдання №2,4 ст. 173, №3 ст. 177, №5 ст. 183.
    На період з 20.04 – 24.04:
    1. Опрацювати § 38 – 39.
    2. Виконати лабораторну роботу №12 «Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом» на ст. 175, https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho;
    №13 «Відношення крохмалю до води» ст. 185, https://www.youtube.com/watch?v=C-JwnPf_254;
    №14 «Взаємодія крохмалю з йодом» ст. 185, https://www.youtube.com/watch?v=91bh-sgtGww
    3. Виконати завдання № 2, 6 ст. 190, №3, 5 ст. 195
    4. Зробити домашній експеримент № 3 «Виявлення крохмалю в харчових продуктах»
    5. Зробити навчальний проект: №15 «Дослідження хімічного складу їжі» – Бацлавський А.;
    №16 «Хімічний склад жувальних гумок» – Вдовиченко І., Мазур Є.;
    №17 «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною» – Вербицька І., Самборська К.
    На період з 27.04 – 30.04:
    1. Опрацювати § 40 – 42.
    2. Виконати практичну роботу №5 «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах» ст. 201, https://www.youtube.com/watch?v=zaoFS8WIHZM
    3. Виконати завдання №1, 2 ст.201, №5 ст.211
    5. Зробити навчальний проект №18 «Друге життя паперу» – Бондар В.;
    №19 «Джерела органічного забруднення території громади» – Кушнір Є., Попов А.
    На період з 04.05 – 11.05:
    1. Опрацювати § 43 – 44.
    2. Виконати завдання №2, 3 ст.217 – 218.
    3. Зробити навчальний проект №21 «Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію» – Самборська К.;
    №22 «Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості» – Палій С.
    Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com
     
     
    На період 12.05 – 15.05:
    1. Опрацювати § 45 – 47.
    2. Зробити навчальний проект №23 «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії» – Сандул Є.;
    №20 «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості» – Бондаренко Б.
    3. Виконати завдання №1 – 3 ст.229
    На період з 18.05 – 22.05:
    1. Повторити § 18
    2. Виконати завдання № 7 – 9 ст. 96.
    На період: 25.05 – 29.05
    Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com

     


    Інформатика

    Олександр Григорович:

    (Натисніть тут!!!)


    Біологія

    § 36 – 37, тести на закріплення стр. 149 –151

    На період з 06.04 – 10.04:
    1. Опрацювати § 36 – 39.
    2. Виконати тест на закріплення ст. 149.
    3. Виконати самостійну роботу:

      На період з 13.04 – 17.04:

     1. Опрацювати § 40 – 43.

     2. Виконати завдання № 3 – 4 ст. 164, №1 – 4 ст. 168. Та № 1 – 3 с. 178.

    На період з 20.04 – 24.04:
    1. Опрацювати § 44 – 47.
    2. Виконати тест на закріплення на ст. 183, 201
    3. Виконати самостійну роботу:

     На період з 27.04 – 30.04:

    1. Опрацювати § 48 – 51.

     2. Написати навчальний проект «Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості» ст. 211

    На період з 04.05 – 11.05:
    1. Опрацювати § 52 – 55.
    2. Виконати тест на закріплення ст. 223.
    3. Виконати самостійну роботу:

     Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com

     
    На період 12.05 – 15.05:
    1. Опрацювати § 45 – 47.
    2. Зробити навчальний проект №23 «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії» – Сандул Є.;
    №20 «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості» – Бондаренко Б.
    3. Виконати завдання №1 – 3 ст.229
    На період з 18.05 – 22.05:
    1. Повторити § 18
    2. Виконати завдання № 7 – 9 ст. 96.
    На період: 25.05 – 29.05
    Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com

     


    Англійська мова

    (Натисніт тут!!!)


    Українська література

     Домашній твір, який було задано перед карантином, обов’язково написати ( бажано надіслати мені на поштову скриньку seylay@i.ua)
    Опрацювати сторінки в критиці 240-274
    Прочитати поеми «Катерина» та «Наймичка», скласти таблицю спільне та відмінне в образах Катерини та Ганни.
    Прочитати поему «У нашім раї на землі…», «Марія», поезії «Росли у купочці, зросли…», «Доля», «Злоначинающих спини…», «Давидові псалми», «Ісая. Глава 35»
    Поезію «Доля» вивчити напам’ять.
    Скласти паспорт вказаних творів.
    Записати правила на сторінці 254, 265
    Уміти дати відповіді на питання до кожної з розглянутих тем у підручнику.
    Виконати завдання з теми «Творчість Т.Шевченка» у зошиті з друкованою основою.
    На період з 6-24 квітня :
    Домашній твір, який було задано перед карантином, обов’язково написати та обов’язково ( у вас майже у всіх є телефон з необхідними можливостями) надіслати офісним документом мені на Viber  за номером 0931085955 або  на поштову скриньку seylay@i.ua  для перевірки.

    Також написати есе «Молюся я за Україну» (на основі порівняння віршів Т.Шевченка «Злоначинающих спини…» та Ю.Іздрика «Молитва»)

     Уміти дати відповіді на питання в критиці на сторінках 272-274

    Повторити вивчене за творчістю Т.Шевченка

    Т. Шевченко. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української літератури" (натисніть тут)

    Написати паспорт поезії «Злоначинающих спини…», прочитати (за Інтернет-джерелами) та написати паспорт поезії Ю.Іздрика «Молитва»

     Опрацювати сторінки в критиці 275-296

    Написати біографію Пантелеймона Куліша

    "Календар історії та культури" | Олексій Сінченко | Пантелеймон Куліш (натисніть тут)

    Прочитати історичний роман «Чорна рада»

    Фільм «Чорна рада» за мотивати твору (натисніть тут)

    Куліш. Чорна рада. Короткий сюжет (натисніть тут)

    П. Куліш. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української літератури"

    https://www.youtube.com/watch?v=LejZB19M-98  (натисніть тут)

    ДН. 9клас. Укр. література. №1.П.Куліш   (натисніть тут)

    Виконати завдання з теми «Творчість Пантелеймона Куліша» у зошиті з друкованою основою.

    Пантелеймон Куліш. Українська література в іменах (натисніть тут)

    Дидактична гра. №1. П.Куліш  (натисніть тут)

    Дидактична гра. №2. П.Куліш   (натисніть тут)

    На період з 25 квітня - 11 травня:

    Опрацювати сторінки в критиці 297-296
    Написати біографію Марко Вовчок .
    Прочитати соціальну повість «Інститутка».
    Виконати завдання з теми «Творчість Марко Вовчок» у зошиті з друкованою основою.
     
    КОД НА GOOGLE КЛАС  4kgpdty
     

       

     

     


    Зарубіжна література

    Опрацювати у підручнику біографію Б. Шоу, скласти хронологічну таблицю життя і творчості письменника Прочитати п’єсу «Пігмаліон». Подивитися одну із екранізацій п’єси . Створити презентацію до біографії М.Булгакова.. Прочитати роман «Собаче серце».
    На період з 6-24 квітня :
    1. Опрацювати у підручнику біографію Б. Шоу, скласти хронологічну таблицю життя і творчості письменника
    2. Прочитати п’єсу «Пігмаліон». Подивитися одну із екранізацій п’єси .
    3. Створити презентацію до біографії М.Булгакова.. Прочитати роман «Собаче серце».
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    1.      Опрацювати у підручнику біографію Шолом-Алейхема
    2.      Складіть паспорт – характеристику письменника (письмово у зошиті)
    3.      Прочитайте твір «Тевє – Молочник»
    4.      Створіть презентацію « Ерік Вольф Сігал. Життя і творчість»
    5.      Прочитайте роман «Історія одного кохання». Порівняйте роман із екранізацією.

    Українська мова

     Повторити параграфи 27-28 (сторінки 172 -178 (могти дати відповідь на питання останньої сторінки) )
    Виконати вправи письмово 314( два речення за власним вибором за вказаною у попередній вправі схемою),  315, 316(скласти, замість висловлювання, по два речення до кожної схеми на запропоновану тему)
     Опрацювати сторінки 196-200
    Виконати вправу 346(усно), 347(письмово)
    Опрацювати сторінки 200-200
    Виконати вправу 350(усно), 349(письмово)
     Опрацювати параграф 29(сторінки 179 -237)
    Виконати вправи усно 318, 320
    Виконати вправи письмово 324, 326, 327 (можна виписати речення, а не скласти самостійно)
     
    На період з 6-24 квітня :
    Опрацювати параграф 30 (сторінки 189 -192)
    Виконати вправу 335(усно), 339 (письмово)
    Опрацювати параграф 31 (сторінки 192 -195)
    Виконати вправи письмово 341, 344
    ДН. Укр.м. 9 кл. №1. Текст   
    

    Повторити види скдадних речень.

    Складні речення з різними видами зв'язків Виконати вправу письмово 339 (1завдання, + вказати вид кожного речення: просте чи складне, якщо складне, то яке), 343(1завдання) 

    ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ(обирайте необхідну тему й виконуйте тести)

    На період з 25 квітня - 11 травня:
     
    Опрацювати параграф 32 (сторінки 203 -207)
    По черговість виконання завдань:
    1.      Виконати вправу 352(усно), 355 (письмово)
    2.      Могти дати відповіді на питання ст..207
    3.      Виконання вправи письмово 359
    Повторити відомості про розділові знаки у простому й складному реченні.
    Опрацювати параграф 33 (сторінки 211 -207)
    По черговість виконання завдань:
    1.      Виконати вправу усно 363
    2.      Виконати вправи письмово 360, 362, 364
    КОД НА GOOGLE КЛАС  4kgpdty
     

     

     

     

     

     
     

    Алгебра

     §21,22 №903,905,936,941.
    На період з 6-24 квітня :
    §23, 24  №960,964,965, 993, 995,997, 998
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    Повторити всі правила §23,24 Розвязати домашню самостійну роботу №5 на сторінці 227.
     
     

    Геометрія

     §19,20,21    №910, 918, 920, 931, 938,940
    На період з 6-24 квітня :
    §22,23  №  974,978,982, 998, 1000,1007, 1009.
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    Повторити правила §22,23. Вивчити §24.
    Розвязати №1044, 1046, 1048,1052. Розвязки вправ надіслати на вайбер. Номер телефону 0965629218

    Основи здоров'я 

     1. Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування.     §21
    2. Стосунки з дорослими і однолітками.
    На період з 6-24 квітня :
    Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя.
    Поняття «гендер» і «стать»
    Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. 
    На період з 25 квітня - 11 травня:
     1.Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді.
    2.Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Концепція національної безпеки України.
    3.Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я.
    На період з 12 травня по 22 травня :
     
    1.Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України.
    2.Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку 
     

     
     

    Фізика

    (Натисніть тут!!!)

     

     

    Мистецтво
     

     

    1)    Знайти інформацію про найвизначніші кінематографічні фестивалі та премії та за можливості перегляньте деякі кінострічки, що отримали нагороди.
    2)    Ознайомтеся із творчістю видатних світових режисерів (Френсіс Форд Коппола, Мілош Форман, Сідні Поллак, Кевін Костнер, Майкл Манн, Стівен Спілберг, Мел Гібсон, Мартін Скорсезе, Джеймс Кемерон, Квентін Тарантіно, Джим Джармуш, Волт Дісней.
    Шановні учні!
    Для індивідуальних консультацій учителя, отримання додаткових роз’яснень та отримання іншої інформації, щодо виконання, перевірки та оцінювання завдань  та з приводу організаційних питань звертатися за номером +380965676611 – Гешур Любов Дмитрівна або  lubovgeshur@gmail.com