Головна » Дистанційне навчання » 7 Клас

  • Географія

    1. Опрацювати параграфи підручника §49-54
    2. Виконати практичну роботу №10 «Позначення на контурній карті держав Євразії та їх столиці»
    3. Провести дослідження «Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів та природних комплексів».
    На період з 6-24 квітня :

    1. Перечитайте параграфи підручника §55-58

    2. Виконайте практичну роботу №11 «Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм»

    Розробки навчальних занять для дистанційного навчання розміщені на сайті, за посиланням: https://geographer.com.ua/content/dystanciyne-navchannya-uchniv

    У разі питань звертайтесь froter@meta/ua  або на номер 0678968459

    На період з 25 квітня - 11 травня:

    1. Перечитайте параграфи підручника §59-63
    2. Виконайте практичну роботу №12 «Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті»
    3. Проведіть дослідження «Шляхи розв’язання екологічних проблем»
    Розробки навчальних занять для дистанційного навчання розміщені на сайті, за посиланням: https://geographer.com.ua/content/dystanciyne-navchannya-uchniv
    У разі питань звертайтесь froter@meta/ua  або на номер 0678968459
    На період з 12 травня по 22 травня :
     
     
     

     


    Хімія

    § 20 – 22

    На період з 06.04 – 10.04:
    1. Опрацювати § 20 – 21.
    2. Виконати практичну роботу №4 «Добування кисню з з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів» на ст. 124. https://www.youtube.com/watch?v=8eED1ftcS9s
    3. Виконати завдання № 148, 159, 160.
    4. Переглянути демонстрації: №6 -
    №9 –
     На період з 13.04 – 17.04:
     1. Опрацювати § 22, 24
    2. Виконати навчальний проект: №7 «Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її» - Крикун Д., Магдалюк К., Шкварук Я.; №8 «Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять» - Депутат В., Малай О., Яценко Д.
    3. Виконати завдання № 170 – 172.
    4. Виконати самостійну роботу: https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-himi-dlya-7-klasu-z-temi-kisen-1679.html
     На період з 20.04 – 24.04:
    1. Опрацювати § 25 – 26
    2. Підготувати повідомлення № 183 на ст. 151
    3. Виконати завдання №187, 189.
    На період з 27.04 – 30.04:
    1. Опрацювати § 27 – 29
    2. Виконати лабораторне дослідження № 10 «Випробовування водних розчинів кислот і лугів індикаторами» ст. 168, https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0
    3. Виконати завдання №197 – 200, ст. 160., №206, 209 ст.166.
    Переглянути демонстрації: №10 –
    На період з 04.05 – 11.05:
    1. Опрацювати § 30 – 31
    2. Виконати практичну роботу № 4 «Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах» ст.. 190.
    3. Виконати проекти: №9 «Дослідження якості води з різних джерел» - Крупляк Д., Носіковська І., Хмільовський Я.;
    №10 «Дослідження хімічних і фізичних властивостей води» – Бідюк В., Кустов О., Паламарчук Т.;
    №11 «Способи очищення води в побуті» – Боднарук Д., Магдалюк К., Самборський О.;
    №12 «Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості» – Боднарук К., Малай О., Сауляк Н.;
    №13 «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет» – Горенюк Є., Носіковська І., Стасюк О.
    4. Виконати завдання №218, 220 ст. 175 – 176.
    Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com
    На період 12.05 – 15.05:
    1. Повторити § 25 – 31.
    2. Виконати самостійну роботу - https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-temi-voda-himiya-7-klas-1811.html.
    На період з 18.05 – 22.05:
    1. Повторити § 16, 27
    2. Виконати завдання № 121 ст. 97, №202 – 204 ст. 160.
    На період: 25.05 – 29.05
    Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com
     
     
     

    Інформатика 

    Стратій О.Г.: (Натисніть тут!!!)

    Буковинська З.Г. :

    Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри, реалізація програмного проекту.


    Фізика


    Біологія

    § 30 – 31

    На період з 06.04 – 10.04:
    1. Опрацювати §30 – 34.
    2. Виконати практичні роботи № 4 «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин» ст.. 153, №5 «Порівняння будови скелетів хребетних тварин» ст.. 148.
    На період з 13.04 – 17.04:
    1. Опрацювати § 35 – 38.
    2. Виконати лабораторне дослідження № 3 «Дослідження особливостей покривів тіла тварин» ст.. 151
    3. Виконати практичну роботу № 6 «Порівняння будови головного мозку хребетних тварин» ст.. 158.
    На період з 20.04 – 24.04:
    1.     Опрацювати § 39 – 43
    2.     Виконати лабораторне дослідження № 4 «Визначення віку тварин» ст.. 178, № 5 «Спостереження за поведінкою тварин» ст. 184 (самостійно обрати об’єкт спостереження)
    3.     Виконати тести на ст.. 180.
     На період з 27.04 – 30.04:
    1. Опрацювати § 44 – 47.
    2. Виконати творчі завдання на ст.. 194 та ст.. 199
    На період з 04.05 – 11.05:
    1. Опрацювати §48 – 52.
    2. Виконати практичну роботу №7 «Визначення форм поведінки тварин» ст. 209
    3. Виконати творче завдання на ст. 215, 227, 232
    4. Зробити тестовий самоконтроль на ст. 221
    Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com
     
     
     

    На період з 12.05 – 15.05:

    1. Опрацювати §53 – 54, повторити § 51.
    2. Виконати на ст. 237 завдання №3 – 5.
    На період з 18.05– 22.05:
    1. Опрацювати § 54, повторити §52.
    2. Виконати на ст. 243 завдання №3 – 4.
    3. Виконати завдання самостійної роботи - https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-biologi-dlya-7-klasu-organizmi-i-seredovische-isnuvannya-46523.html
    На період з 25.05 – 29.05:
    1.     Повторити § 51 – 54
    2.     Виконати тестовий самоконтроль на ст. 244.
    Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com
     
     


    Англійська мова

     Опрацювати сторінки 132-144
    (Натисніть тут!!!)  за цим посиланням матеріал "Парки та музеї Лондону"
    (Натисніть тут!!!)  матеріал теми "Київ"
    (Натисніть тут!!!)  граматика "Прикметник"
    На період з 6-24 квітня :
    Ex 6p 144
    Ex 5p146
    Ex9p150
    Ex7p 152
    Ex7p155
    https://www.youtube.com/watch?v=p__g7qaDcG8
    https://www.youtube.com/watch?v=GbWNHTviUA8
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    Фото усіх виконаних завдань можете надсилати на електронну пошту sveta-rozdoba@ukr.net або у
    Viber 0673769886
    Впр 7 ст 165
    Впр 7 ст 168
    Впр  8ст 172
    Впр 8 ст 175
    Впр 6 ст 177


    Зарубіжна література

    Опрацювати у підручнику біографію Артура Конан Дойла. Законспектувати у зошит.За допомогою Інтернету подивіться фільми про Шерлока Холмса та Доктора Ватсона (2 – 3 за вибором).Складіть свою детективну історію. (На листочках).
    На період з 6-24 квітня :
    Опрацювати у підручнику с. 203-204. Визначення «новела» записати у словник.
    У зошит виписати «ознаки новели» та «види новели»
    Опрацювати у підручнику біографію О Генрі (усно)
    Прочитати новелу О. Генрі «Дари волхвів». Вміти відповідати на запитання с.212 (усно)
    Прочитати новелу «Останній листок». Відповіді на запитання с. 219-220 (усно)
    Опрацювати у підручнику біографію Г. Дж. Уеллса с. 221-222
    Складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника(у зошиті)
    Прочитати новелу «Чарівна крамниця»
    Напишіть твір – мініатюру на тему: « Я відвідувач(працівник) чарівної крамниці» (у зошиті)
    Опрацювати біографію Рюноске Акутагави та прочитати новелу «Павутинка»
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    1.      Опрацювати в підручнику біографію Айзека Азімоваа.
    2.      Прочитати оповідання «Фах».
    3.      Вміти відповідати на запитання у підручнику на с.254. (усно)
    4.      Опрацювати біографію Діани Вінн Джонс. Скласти хронологічну таблицю (у зошитах)
    5.      Прочитати  «Мандрівний замок Хаула».  Подивитися мультфільм.
    6.      Опрацювати біографію Корнелії Функе (підручник с.262-264)
    7.      Прочитати твір «Чорнильне серце».


    Алгебра

    § 22-28, №835, 838, 877(1, 2), 952(1, 4), 954(1, 2), 987(1, 3), 1010(1,2), 1014(1, 2), 135(1, 2), 1039(1).
    На період з 6-24 квітня :
    П.45-46,  № 1254, 1256, 1258, 1260, 1264, 1271, 12731284, 1285, 1286, 1288
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    §29, 30,  № 1069, 1074, 1096, 1099, 1101, 1103, 1105
    Повторення:  § 1-6,  №39, 45(1, 2), 98,  100, 104, 118, 145(1,3), 159(1, 3), 167.  
     


    Геометрія

    § 21-24, №582(1), 592(1), 597, 610(1), 612(1), 614, 626, 630, 634, 647, 643, 649, 651.
    На період з 6-24 квітня :
    §25, 26, 27,   658,  660, 662, 666, 668, 675, 677, 679, 685, 690, 692, 694, 702, 725, 727, 731, 733, 737, 741, 747
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    Повторення: § 1-13,  №  17, 21, 29, 41, 52, 58, 85, 114, 118, 134, 138, 143, 178, 180, 183, 203, 207, 274, 289, 291, 312, 314.
     
     

    Українська мова

    Опрацювати параграф 34 (сторінки 190 -207 (могти дати відповідь на питання останньої сторінки))
    По черговість виконання завдань:
    1. Виконати вправи усно 406, 408,
    Виконати вправи письмово 409, 410
    2. Виконати вправу усно 417
    Виконати вправи письмово 418, 419
    3. Виконати вправи усно 426 (синтаксичний розбір речення письмово)
    Виконати вправу письмово 424 (додатково: скласти з утвореними словами речення)
    4. Виконати вправу усно 439
    Виконати вправи письмово 440
    5. Виконати вправи усно 444, 445, 449
    Посилання на презентації:
    №1 Правопис прислівників з НЕ, Ні.
    №2 Правопис прислівників разом та через дефіс.
    №3 Правопис прислівників, тренувальні вправи, тести.
    Опрацювати параграф 35 (сторінки 208 -217) По черговість виконання завдань:  
    1. Виконати вправи усно 455    
    2. Виконати вправи письмово 458, 459(один прийменник розібрати як частину мови, зразок на ст..216).   
    3. Виконати вправи усно 460, 466   
    4. Виконати вправи письмово 470, 474, 478, 480. ДН. Укр.м. 7 кл. №4. Прийменник
    Опрацювати параграф 36 (сторінки 220 -231)
    По черговість виконання завдань: 
    1. Виконати вправу письмово 490 
    2. Виконати вправу усно 491
    3. Виконати вправи письмово 494, 497,499(один сполучник розібрати як частину мови, зразок на ст..226), 504
     Опрацювати параграф 37 (сторінки 232 -217)
    По черговість виконання завдань:
    1.  Виконати вправи усно 512

    2.  Виконати вправи письмово 516, 519(одну частку розібрати як частину мови, зразок на ст..235).

    3.  Виконати вправи усно 522, 523

    4.  Виконати вправи письмово 524, 528

    ДН. Укр.м. 7 кл. №6. Частка
    ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ(обирайте необхідну тему й виконуйте тести)
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    Опрацювати параграф 38 (сторінки 239 -231)
    По черговість виконання завдань:
    1.      Виконати вправу письмово 530
    2.      Виконати вправу усно 532
    3.      Виконати вправи письмово 531, 536, 538, 541(одну частку розібрати як частину мови, зразок на ст..235).
    4.      Виконати вправи письмово 544, 545
     Опрацювати параграф 39 (сторінки 245 -250)
    По черговість виконання завдань:
    1.      Виконати вправи усно 547, 548, 549
    2.      Виконати вправи письмово 553, 556(один вигук розібрати як частину мови, зразок на ст..249).
     
     
     

                                                 Українська література
    Опрацювати сторінки 186-220
    Законспектувати біографію Марини Павленко та Любові Пономаренко

    Твір «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських» бажаного прочитати повністю ( є аудіокнига)

    Виконати завдання №2  зі сторінки 193

    Записати правило та порівняльну таблицю зі сторінки 217

    Уміти дати відповіді на питання сторінки 219, 221
    На період з 6-24 квітня :
    Написати твір (підсумок за опрацьованою темою)  «Що необхідно цінувати в людині і якою вона повинна  бути (на прикладах вивчених творів В.Симоненка, Л.Пономаренко та М.Павленко)»,   або «Чим мені цікава головна героїня твору М.Павленко «Русалонька із 7-В,  або Прокляття роду Кулаківських»,  або «Чому навчила мене новела Л.Пономаренко «Гер Переможений»»  та обов’язково ( у вас майже у всіх є телефон з необхідними можливостями)   надіслати офісним документом мені на Viber за номером 0931085955 або  на поштову скриньку
    seylay@i.ua для перевірки.
    Опрацювати сторінки 224-260
    Законспектувати біографію Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша за підручником або Інтернет-джерелами.
    Записати у зошит паспорт творів Олега Ольжича «Захочеш – і будеш» та Олени Теліги «Сучасникам». Одну з поезій вивчити напам’ять).
    ДН. 7клас. Укр. література. №1. Олег Ольжич 9 (натисніть тут)
    ДН. 7клас. Укр. література. №2. Олена Теліга (натисніть тут)
    Повість Олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили»  бажано прочитати повністю ( є аудіо книга та за мотивами книги художній фільм).
    Записати в зошит тему та ідею твору, головних та другорядних героїв.
    Виконати завдання №8  зі сторінки 254 (Поясни, як ти розумієш крилатий вислів:  «Бути людиною – значить бути борцем».  Наведи не менше двох прикладів з повісті, які це ілюструють (надіслати відповідь).
    ДН. 7клас. Укр. література. №3. Олександр Гаврош (натисніть тут)
    ДН. 7клас. Укр. література. №4. Пригоди українського силача Івана Сили (натисніть тут)
    ДН. 7клас. Укр. література. №5. Пригодницька повість  Олександра Гавроша (натисніть тут)
    с Опрацювати сторінки 261-266
     Законспектувати біографію Андрія Малишка за підручником або Інтернет-джерелами.
     Записати у зошит паспорт творів «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…». Поезію «Пісня про рушник» вивчити напам’ять.
     Уміти дати відповіді на питання сторінки 267.
    Використовуючи матеріал ст..268-270, виконайте одну з робіт (буклет, колаж, кадроплан тощо) на улюблений літературний твір, який вивчили у 7 класі. Роботу надіслати для перевірки. 
     
     
    КОД НА GOOGLE КЛАС  47hjhy7
     
     
     
     
     

     

      Образотворче мистецтво

     
    На період з 25 квітня - 11 травня:
    1)    Знайти інформацію про дизайн одягу в житті людини. Знайти значення понять «композиція костюма», «пропорції в одязі»,«форма одягу»
    2)     Знайти інформацію про стилі одягу (класичний, романтичний, спортивний, casual, діловий, екстравагантний, сафарі стиль, морський стиль, преппі, фолк) та виконайте дизайн-проєкт «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді»
    Шановні учні!
    Для індивідуальних консультацій учителя, отримання додаткових роз’яснень та отримання іншої інформації, щодо виконання, перевірки та оцінювання завдань  та з приводу організаційних питань звертатися за номером +380965676611 – Гешур Любов Дмитрівна або  lubovgeshur@gmail.com

     

    Основи здоров'я

     

    На період з 06.04 – 10.04:
    1. Опрацювати § 25.
    2. Створити рекламу здорового способу життя.
    3. Виконати завдання № 1 – 4 ст. 99
    На період з 03.04 – 17.04:
    1. Опрацювати § 26.
    2. Виконати завдання № 2 – 5 ст. 102
    На період з 20.04 – 24.04:
    1. Опрацювати § 27.
    2. Виконати завдання № 4 – 9 ст. 107
    На період з 27.04 – 30.04:
    1. Опрацювати § 28.
    2. Виконати завдання № 4 – 7 ст. 110
    На період з 04.05 – 11.05:
    1. Опрацювати § 29.
    2. Виконати завдання № 7 – 9 ст. 113
    Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com
     
     
     

    На період з 12.05 – 15.05:

    1. Повторити § 29.
    2. Написати способи протидії негативному соціальному впливу.
    На період з 18.05 – 22.05:
    1. Опрацювати § 30.
    2. Виконати завдання № 3 – 6 ст. 117
    На період з 25.05 – 29.05:
    1. Повторити § 23 – 30.
    2. Виконати завдання самостійної роботи https://naurok.com.ua/uzagalnennya-znan-v-7-klasi-z-temi-socialna-skladova-zdorov-ya-52809.html
    Виконані завдання і роботи скидати на адресу: lkisilevich78@gmail.com

     
     
    Музичне мистецтво
     
     
    На період з 12 березня по 4 квітня:
    Послухати музику, якв лунає вдома. Чи є серед неї авторські пісні?
    Вивчити пісню "Тече вода з-під явора"
    На період з 6-24 квітня :
    Переглянути домашню відеотеку. Що таке мюзикл?
    Що таке рок-опера?
    Які рок-опери ви знаєте?
    Розучування пісні "Спасибі вам, фронтовики"
    На період з 25 квітня - 11 травня:
     Єлектронна музика
    Що таке реп- та ар-енд-бі композиції
     
     
    Трудове навчання 
    На період з 12 березня по 24 квітня:
    1.Закінчити  практичну  роботу  (вишивання  виробу).                                 
    2.Опрацювати тему :"Догляд  за  вишитими  виробами ".  
    Підручник  Л. І. Денисенко  .  Трудове   навчання  розділ 4. 
    На період з 25 квітня - 11 травня:
     
     
    1.Опрацювати  тему: "Страви української кухні,  оздоблення  страв, подавання до столу. "  Підручник  Л.І. Денисенко ст.  98-105 розділ 
    2. Якщо виникнуть запитання  звертатись  по телефону  067-95-93-500.